Máme pro vás tipy, jak snadno projít celým procesem od výběru zboží až po jeho objednání.

Vyberte si zboží

Někdo se po obchodě rád toulá, jiný jde přímo.

Pokud patříte do první skupiny, vyberte si v horním menu příslušné oddělení a v něm jednotlivé kategorie zboží, až se dostanete k cíli.
Jestliže už víte, o jaké zboží máte zájem, můžete je jednoduše vyhledat prostřednictvím vyhledávače. V horní části stránky naleznete řádek pro hledání, který vás ve spolupráci s našeptávačem dovede k požadovanému zboží.
Těžko se rozhodujete? Ozvěte se nám, rádi Vám poradíme. V levém menu najdete rychlý kontakt.

Nákupní košík

Zboží vložíte do košíku pomocí oranžového tlačítka „Do košíku“.
V košíku přehledně a na jednom místě uvidíte vše, co jste do něj vložili – přesný název zboží, dostupnost, počet kusů a cenu s DPH.
Kompletní obsah košíku uvidíte, když kliknete na symbol košíku v pravé horní části stránky.
V jakékoliv fázi nákupu můžete do košíku přejít kliknutím na symbol košíku vpravo nahoře na stránce e-shopu.

Pokud chcete pokračovat v nákupu, tak zvolte šedé tlačítko „zpět na nakupování“.
Pokud chcete zboží z košíku vyjmout, tak to lze učinit tlačítkem šedého křížku, který je vždy u každé položky nákupního košíku.

Doprava a platba

Pokud jste již s výběrem zboží, a tedy i obsahem nákupního košíku spokojeni, můžete přejít k dalšímu bodu nákupu a sice přes oranžové tlačítko „Pokračovat na dopravu“. V tomto kroku vyberte způsob dopravy a platbu, která Vám vyhovuje.

Dále pokračujte přes oranžové tlačítko „Pokračovat na dodací. Údaje“.

Dodací údaje

Vyplňte údaje nutné pro úspěšnou expedici Vaší objednávky. Před odesláním objednávky je nutné vyplnit oranžově ohraničená políčka.

Pokud chcete provést objednávku na firmu, tak je nutné zaškrtnout políčko firemní údaje. Po zaškrtnutí se objeví další políčka k vyplnění IČ a názvu společnosti. Pokud vložíte identifikační číslo vaší společnosti, doplní košík název společnosti automaticky po kliknutí na políčko „Vyhledat v ARES“.

Pokud potřebujete doručit zboží na jinou adresu, než je fakturační, zaškrtněte prosím políčko „Jiná adresa doručení“. Po zaškrtnutí se objeví potřebná políčka na doplnění dodací adresy.

Pokud si budete chtít vytvořit zákaznický účet, zaškrtněte políčko „Vytvořit zákaznický účet“. Upozorňujeme, že vytvoření zákaznického účtu je povinné v případě nákupu v rámci podnikatelské činnosti.

Před odesláním objednávky je nutné potvrdit souhlas s obchodními podmínkami, a to zaškrtnutím políčka „Souhlas s obchodními podmínkami". Upozorňujeme, že obchodní podmínky jsou odlišné pro spotřebitele a pro podnikatele, proto si vždy prostudujte ty obchodní podmínky, které se na daný smluvní vztah budou aplikovat.

Po vyplnění přejděte k poslednímu bodu, kterým dojde k závaznému uzavření smlouvy, a to oranžovým tlačítkem „Závazně potvrdit objednávku“.